Nyilvántartásba vételi szám: E-000670/2014

1119 Budapest, Tétényi út 79. 1. em.

Tel.  (06-1) 270-34-73 

e-mail: iroda@okker.hu

 

Kezdőlap
Bemutatkozás
Óvodáknak
Felnőttképzés
Munkatársak
Elérhetőségek

Óvoda

Óvodavezetők, Óvodapedagógusok figyelmébe ajánljuk!

 

Az OKKER Zrt. 2016. január, február és március hónapban2x5 órás továbbképzéseket tart Budapesten az óvodák részére. A képzés során az óvodapedagógusoksegítséget kaphatnak az óvodai minőségirányítási rendszer kiépítéséhez vagy működtetéséhez.

A képzésen résztvevők gyakorlati példákon keresztül ismerhetik meg az óvodai értékelési, mérési rendszer működtetésének hogyanjait. Benne a partneri elvárás, és elégedettségi vizsgálatokat, azok értékelését, a hozzájuk kapcsolódó cél meghatározásokat. Csoportmunka keretében szempontsorokat állíthatnak össze az óvodai önértékeléshez, és azok feldolgozásához, értékeléséhez, az önértékelési csoport munkájának segítéséhez. Képzés témája továbbá a szükséges fejlesztési tevékenységek meghatározása, a kitűzött célokhoz intézkedési tervek készítése.

A 10 órás szakmai továbbképzés helyszíni tanácsadás formájában is megrendelhető az óvoda igényéhez igazítottan.A tanácsadó javaslataival a helyszínen segítheti az óvodai minőségirányítási rendszer szakszerű kiépítését vagyműködtetését.

Óvodai igény esetén megrendelhető az OKKER-től azOKKER OKAIM minőségbiztosítási modelljének kiépítése, az OKAIM Védjegy elnyerése is. A szakszerű szakmai munkához az OKKER tanácsadót biztosít, aki a helyszínen segíti a minőségbiztosítási modellépítést.Az OKAIM Védjegy tanúsítja, hogy az óvoda a kitűzött céljai és a partnerek elvárása és elégedettsége alapján működő minőségi intézmény.

Megrendelhető továbbá az OKKER-től akiépített OKAIM Védjegyes intézményeknél /óvodák, iskolák, alapítványok/, hogy minden 3. év végén 10 órás tanácsadói segítséggel felülvizsgálják a minőségirányítási rendszerüket,megújítsák az OKAIM Védjegyüket. Az OKAIM Védjegy újbóli elnyerése lehetővé teszi az óvoda /iskola, alapítvány/számára a minőségi intézmény cím további használatát.

Tisztelt Óvodavezetők! Ha felkeltettük érdeklődésüket, akkor keressék az OKKER-t és annak továbbképzési felelősét az alábbi elérhetőségek valamelyikén:

 

Akkreditált képzéseink

Képzés neve Alapítási engedély száma Óraszám Leírás
A hagyományőrzés, hagyományápolás, hon- és népismeret tanításának módszertani lehetőségei a köznevelésben - az élménypedagógia, drámapedagógia, kooperatív csoportmunka és a projektmódszer jegyében multimédiás használati eszközök alkalmazásával 82/305/2012 30 óra leírás
A mediáció gyakorlati módszertana köznevelésben dolgozók részére, a professzionális vitarendezés, kommunikáció és hatékony együttműködés érdekében 957/32/2013 30 óra leírás
A tanulói megismerés módszerei és lehetőségei 100 004/11/2011 40 óra leírás
Az egészségnevelés lehetőségei a közoktatási intézményekben 82/20/2012 30 óra leírás
Coaching gyakorlati módszertana közoktatási intézmények vezetői részére, - a professzionális szakmai kompetenciafejlesztés és a hatékony együttműködés érdekében 82/79/2012 30 óra leírás
Együttműködés - team munka a közoktatási intézményekben (Folyamatba ágyazott pedagógus-továbbképzés) 100 004/4/2011 40 óra leírás
Elsősegély nyújtási ismeretek pedagógusoknak 82/240/2012 30 óra leírás
Felkészülés a gyakorlóhelyi mentori feladatokra 100 004/339/2011 60 óra leírás
Kompetenciafejlesztés az óvodában 100 004/175/2011 30 óra leírás
Mindennapos testnevelés és sport a gyakorlatban, a testi és lelki egészségre nevelés hétköznapi technikái az óvodától a középiskoláig - az új nemzeti alaptanterv alapján 957/55/2013 30 óra leírás
Múzeumok a köznevelés szolgálatában - az élményszerű tanítás, drámapedagógia, kooperatív csoportmunka és a projektmódszer jegyében, IKT valamint multimédiás használati eszközök alkalmazásával 957/33/2013 30 óra leírás
Tudatos kommunikáció, hatékony kommunikációs stratégiák és technikák - folyamatba ágyazott továbbképzés pedagógusoknak 100 004/112/2011 30 óra leírás

 

 


 
© 2018 Okker Zrt.
Joomla! is Free Software released under the GNU General Public License.